Skönt med helg

Idag tog jag mig en ordentlig sovmorgon!
Har varit så himlans trött..
Helt sjukt..

Har varit en bra vecka iaf..
Har passat på att mysa med ungarna för fullt då jag förmodligen inte blir kvar där särskillt länge till..
Nästa veckan är nog sista veckan med dom..
Och jag kommer sakna dom som en galning!!!
Lär bli en liten tår eller två när jag går dit för min sista dag och ska säga hej då =(
Känns verkligen skit trist!
För jag älskar att vara där med dom på dagarna!

Men förhoppningsvis så blir det andra också bra..
Och jag hoppas jag kommer trivas lika bra och tycka det är kul..
Där kan jag ju kanske få jobbet också!
Och det är ju ändå det jag är ute efter..

Kommer nog bli en lugn helg då jag inte känner mig på topp..
Och jag vill inte riskera nått att bli sjuk..
Bara 5 dagar kvar nu, och nervositeten börjar bli större nu!
Men jag är ändå pirrig och taggad =)

Ska nog ta och glo på en film..
Har varit dålig på det sen jag fick hem filmerna..
Måste verkligen hinna få hem orangutang filmen från Borneo där min lilla apa är med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: