I did it!

Jag gjorde det..
Jag gjorde det verkligen..
Och jag är faktiskt sjukt stolt över mig själv!

Jag fick gå in själv då ingen fick följa med in, vilket gjorde mig skit nervös..
Då kom nästan tårarna..
Men det var också den enda gången..

Först så gjorde det lite ont eftersom jag inte visste hur det skulle kännas eller var van, men det gick över rätt fort..
Så konturerna var faktiskt helt lungt..
Det gjorde ont lite då och då när han var tvungen att fylla i lite extra på vissa ställen..
Men sen när han skulle göra kolibrin och fylla i den med färg så fick jag bita ihop rejält..
Det KÄNDES kan jag lova..

Jag är dock inte helt 100% nöjd med den, då den inte blev som jag ville ha den riktigt..
Till exempelt den lilla blomman som mer ser ut som en prästkrage..
Det ska vara en maskros!
Sen är jag inte helt nöjd med krussidullerna över liljan..
Det ska jag fixa till också..

Men i det hela så är jag nöjd iaf! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: