09-06-12

Tre veckor har tydligen gått sen jag skrev sist såg jag..
Har ingen som helst lust till bloggen längre..

Ett tag så kände jag att jag lika gärna kan ta bort den..
Men så känns det också onödigt, för jag vet att jag kommer komma tillbaka till det så småning om..
Så den får va kvar, men inte va så uppdaterad i perioder..

Just nu känner jag mig inne i en period som känns rätt tuff, även om jag mår bra för det mesta!
Men det är nått nytt och jag försöker verkligen lappa ihop mig själv..
Jag känner mig som ett 10,000 bitars pussel..
Och jag har precis fått ihop ramen som håller ihop allting, men alla andra bitar är fortfarande i en enda röra..

Det känns som om jag inte orkar uppdatera nått för att det bara är samma sak dag ut och dag in..
Även om det händer lite roligare saker då och då så orkar jag inte gå in och skriva om det..

Men som sagt, det kommer nog komma en dag då jag känner att jag behöver skrivandet lite oftare..
För det är skönt att skriva av sig lite även om det inte är om något särskillt eller bara är massa ordbajs egentligen..

För att avsluta lite roligare bjuder jag på det här sjukt roliga klippet..
Skrattade ihjäl mig när jag fick se det..
Vilken underbar liten kille, hahahah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: