Trött

Lika svårt att komma upp idag var det!
Fick tvinga mig upp för att hinna med att duscha och gå ut med lillen innan också..
Men jag hann iaf..

Det gick lika bra idag också..
Och tiden går så himla fort..
Efter lunch så slutar jag..

Så det vart hem till Ozzy som varit helt själv för första gången i ett par timmar..
Men jag tror han klarat sig fint..
För han skällde inte när jag kom hem iaf..
Så tror han går och lägger sig..
Duktiga lill killen..
Skönt att veta att han klarar sig själv utan Buster..

Fast vi saknar honom..
Det gör vi!
Våran lilla Burre!
Men jag vet att han har det toppen hos Nettis och Kjelle!
Och det är det viktigaste!
Men snart får han ta och komma hem igen ett tag iaf =)

Imorgon är det sista dan för den här veckan på jobbet..
Både tråkigt och skönt..
För även om jag bara är där 3 dagar i veckan, så känner jag hur trött jag är när jag kommer hem..
Var så trött tidigare att jag inte kunde hålla ögonen öppna..
Så jag somnade till lite i soffan..

Det blir mycket för huvudet med massa barn som låter non stopp =)
Det är tur att dom är så himlans söta iaf =)

Nu blir det att hålla sig vaken nån timme till, men sen blir det sängen..
Och låt mig få sova lite inatt så jag slipper va så trött och stressa på morgonen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: