Söndag

Då var helgen snart slut..
Och jag har väll inte gjort nått särskillt..
Förutom igår då jag var på Leons 1 års kalas =)

Mette hade gjort det så himla fint med MASSA sötsaker att äta..
Jag var så mätt så jag var spyfärdig..haha
Så när jag hämtade Ozzy hos mamma så var jag tvungen att vila magen lite innan vi kunde åka hem..
Och jag hoppade middagen sen på kvällen =P
Måste visa den otroligt fina tårtan sen!

Sen vart jag så seg när sockret hade försvunnit ur kroppen, så jag gick och la mig rätt tidigt igår..
Skönt..
Vill försöka få till rutinerna så!
För jag vaknade innan klockan ringde av mig själv..
Även om jag sen somnade om lite..

Jag började släpa in alla kartonger och påsar och grejer..
Få det ordentligt rensat och sorterat så jag vet vad som ska va kvar och vad som ska bort..
Men just nu ser det ut som om  jag nästan skulle vara nyinflyttad..
Det är kartonger och prylar överallt..
Usch..
Måste verkligen se till att få det klart idag..
För orkar inte ha det såhär!!

Ser ut som om man sitter inne i en snökula just nu..
En sån där man skakar på så det snöar..
Och nån har skakat om den ordentligt!!!



Nä, nu är det bäst att fortsätta med röjandet så man blir klar nån gång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: