Ny vecka

Måndag igen..
Skönt tycker jag!
För den här helgen har varit skit tråkig rätt ut sagt!

Har suttit hemma och glott på tv..
Och det är inte vad ajg kännt för..
Men min gulliga Jessica har varit sjuk så det blev ingen utgång som vi planerat =(

Alla verkar vara/varit sjuka..
Jag har klarat mig än så länge, trotts att jag är med barn på dagarna..
Dom brukar ju vara ganska bra på att sprida baskilusker..
Trodde jag skulle åka på att bli sjuk på en gång..
Jag brukar lätt bli sjuk..
Men jag har klarat mig, och så hoppas jag att det förblir!

Känns faktiskt rätt trist att inte va där idag..
Men måndagar har jag terapin, så då har jag inget jobb..
Fast får se hur det blir med det..
Kanske tar någon timme innan terapin sen..
Ska börja gå vid 2 istället snart..
Så då kan jag jobba nån timme innan det..

Ska ta och utöka minna timmar på dagarna också om det är okej för dom..
Det tror jag inte är några problem..
Men måste kolla upp det imorrn..

Men sen måste jag försöka kolla mig omkring efter jobb inom reception..
Eller komma på nått annat jag vill göra..
Svårt det här!
Jobba vill jag iaf börja göra snart..

Åhhh, jag längtar till ikväll..
För då kommer min gosegris hem igen!
Saknat honom så mycket..
Det har nog Ozzy också gjort!

Nu måste jag börja göra mig iordning lite innan jag måste åka..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: