Monday

Äntligen är det måndag..
Inte så ofta man känner så direkt..
Men jag har längtat till att det ska bli vardag igen..

Var på möte med min handläggare idag och det gick bra!
Tyvärr så tog inte stället jag hemskt gärna skulle velat va på emot praktikanter..
Så det var bara lägga ner den tanken..
Trist!
Hade nog passat mig utmärkt..

Men vi kom framåt iaf..
Så imorrn ska jag ner till förskolan på möte..
Så känns det bra så börjar jag där på måndag..
Känns kul..
Då kommer jag ha hand om 5 åringar..
Och det är ju dom som är som sötast nästan =)

Känns otroligt skönt att få komma igång med nått iaf..
Så man känner att nått händer..
Och det är kul att få prova nu om det är det jag kommer vilja jobba med..

Dock tror inte jag att det kommer vara det jag slutar med..
Tror snarare att jag kommer vilja jobba i reception eller nått sånt liknande..
Men man vet aldrig..
Det är som sagt var skönt att iaf börja någonstanns!
Så vi får se imorrn hur det går..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: