Löööördag

Tidigare idag så vaknade jag i rätt okej tid..
Eller jag tvingade mig upp när klockan ringde för Ozzy ville ut..

Sen blev det att dega i soffan ett par timmar..
Var helt segis och hur trött som helst!
Hade nog kunnat sova hela dagen om jag hade gått och lagt mig igen..

Men sen så bestämde jag och Jessie oss för att vi skulle ses mot kvällen..
Bara va hemma och dricka lite och prata massa strunt..
Så så blev det också..

Jag såg till att försöka piggna till och hoppade in i duschen..
Och efter det blev jag lite piggare..
Dock segnade jag på mig lite efter att jag varit ute med Ozzy i kylan och sen kom in i värmen igen..
Men då ställde jag mig och bakade lite kakor..

Har ätit ruskigt dåligt den här veckan..
Nån macka under dagen på sin höjd..
Inte alls haft nån hungerkänsla eller kunnat få i mig riktig mat..
Så fort jag börjat äta så har jag börjat må illa och varit tvungen att sluta..

Så macka och nån kaka har det blivit..
Inte så konstigt att man är trött och orkeslös!

Men sen dök tjejerna upp och dom åkte för en timme sen..
Så nu är det sängen som gäller..
Hoppas på att drinkarna jag drack inte slår till under natten som det brukar kunna göra på mig..
För jag känner inte ett dugg av dom..
Men så brukar det kunna slå till mitt i natten eller att jag blir hur bakis som helst dagen efter!

Har iaf druckit ett par glas vatten och lyckats få i mig nån mini vårrulle!
Hade varit väldigt gott med en saftig köttbit med någon god sås..
Det hade jag nog iaf fått i mig!!
Åhhhh, köööött..
Gud så gott!

Nä, nu är det bäst att krypa till sängs innan jag börjar tänka för mycket på god mat! =)

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: