God natt

Nä, nu får det minsan bli dags för att försöka sova lite!
Det här är värdelöst att inte kunna sova på nätterna!
Måste få en bättre dagsrytm!

Ska åka och hämta hem Buster imorgon..
Har bara haft Ozzy hemma sen igår..
Jag märker att det behövs..

Buster kunde typ inte va gladare när jag och Ozzy åkte hem..
Svansen gick som en tok på honom när jag sa hej då och hade lillen med mig i famnen..
Haha..
Tror han tycker det är väldigt skönt att få va utan honom ibland..
Inte ha nån som hänger i rumpan på honom hela tiden..
Få lite lugn och ro..

Sen behöver Ozzy också va ensam..
Måste se till att det blir så lite mer..
Lära Ozzy att va själv..
Det har han aldrig varit..
Och det är inge vidare..
För en vacker dag kanske han måste va själv hemma..

Får försöka fixa det..
Buster är ju inte direkt svår att få hundvakt till =)
Det brukar lösa sig..

Nu ska jag ta lill trollet och krama om kuddarna!
God natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: