Första dagen

Idag var första dagen på förskolan..
Och jag var minsann lite nervös, för sov inte särskillt mycket inatt..
Så riktigt trött var jag imorrse och kom knappt upp..

Men sen vaknade jag till och jag kom ju i tid och så..
Och det gick jätte bra..
Ungarna verkade tycka jag var okej =)
Sötisarna..
Jätte goa ungar jobbar jag med..

Redan vid rasten så kom en flicka och frågade mig om hjälp att knäppa en jacka, och efter det kom den ena efter den andra =)
Och ena tjejen stod och väntade på mig tills jag hade hjälp alla så hon fick hålla mig i handen..
Hon ville knappt leka..haha

Sen höll sig typ halva gruppen hos mig och lekte..
Och sen började diskussionen om vart jag skulle sitta på lunchen..
Dom pratade i munnen på varandra att jag minsann skulle sitta vid deras bord..
Och när vi hade ätit klart och det var dags för mig att gå hem för dagen så kom flera och gav mig världens kram..
Man får en väldigt bra start på dagen iaf =)

Väldigt många namn att lära sig dock..haha
Har ju 26 ungar på avdelningen..
Men det kommer..
Jag får döpa om dom till en siffra istället..
Har mycket lättare för siffror..hehe

Så nu är jag inte alls lika nervös och jag längtar att gå tillbaka till jobbet imorrn..
Den känslan har jag inte haft på jääääääääävligt länge!!!!
Och det känns super bra!

Det här är verkligen en bra början frammåt!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: