Underbart väder

Gud vilket underbart väder det varit idag!
Nu lite senare på dagen så var det ännu skönare än imorrse!

Försökte sätta upp tavlan tidigare..
Men självklart så gick det inte..
Var helt omöjligt att komma igenom väggen..
Så nu har jag ett fult halvdant hål i väggen istället som jag måste fixa..
Sjukt störigt!!!

Tog med mig hundarna på en längre promenad så dom fick springa av sig, och jag bli av med lite frustration..
Hittat en jätte bra skog till det..
Och det är ganska brant också så dom fick springa upp och ner..
Sen på vägen hem så mötte vi Sixten..
Så dom sprang och busade alla 3 hela vägen hem..

Nu ligger dom och sover..
Dom blev helt slut av luften och att springa och leka =)

Nu blir det att försöka fixa nått till middag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: