Hemma

Nu är vi hemma igen..
Jag och hundarna!

Haft en jätte trevlig kväll med tjejerna..
Man märkte att vi var 5 tjejer, för vi kom in på samtalsämnet snygga killar och googlade upp bilder på dom =P
Det finns ju en del läckerbitar där ute..
Synd att vi inte har några riktigt läckerbitar här i Sverige..

Eller några finns det väll, men inte alls lika många!
Våra grabbar kan man ju nästan räkna på en hand..

Nästa helg bestämde iaf jag och Jessica oss för att gå ut!
Det var jätte länge sen..
Så jag hoppas inget kommer i vägen för det..
Att nån blir sjuk eller nått..

Nu blir det att käka en bit kladdkaka innan jag lägger mig..
Nått måste jag ha i magen för det blev ingen middag innan jag åkte!

Men god natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: