Baksmällan

Har precis varit ute med hundarna för kvällen..
Tänkte nämligen ta och krypa ner under täcket och krama kuddarna..
Mår jätte illa..
Hoppas verkligen att det går över..

Ikväll blev det baksmällan..
Jag vet, jag är helt efter..
Men jag har aldrig riktigt kollat så mycket på film..
Det har inte varit min grej riktigt..

Men nu när jag kan hyra film gratis så kan man ju passa på att kolla lite filmer..
Och det var en bra film..
Får nog hyra 2:an också..
Fast den ska inte va lika bra?

Nä, nu vänder min mage sig ut och in så nu ska jag ta och lägga mig och hoppas på att jag slipper kräkas!
God natt!



Kommentarer
Postat av: Bloggminglet 2012

Hej! Vet inte om du känner till det stora Bloggminglet som kommer att vara den 28:e april i Sthlm? Det är för alla föräldrabloggare och alla har chans att komma, läs gärna mer på vår hemsida! Hoppas vi ses :-)

2012-02-11 @ 09:34:09
URL: http://mgroup.se/bloggminglet-201

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: