Bästa avslutet på den bästa veckan

Igår blev det ännu en tripp till lilla Åker för att träffa syrran med familj igen..
Och vi hade det om inte ännu mysigare än i fredags!

Fredagen var hur mysig och toppen som helst..
Men det var ändå första gången man träffade alla och så där..
Så då var man ju lite nervös..

Men inte igår..
Igår var det bara naturligt..
Som vilken mysig dag med familjen som helst..
Det var den bästa avslutningen på veckan ever!

Nu känner jag ännu mer för att skaffa körkort!
Så man skulle kunna ta bilen och bara åka dit när man vill..
Jag får försöka ta och fixa det snart!!

Idag har jag varit jätte trött..
Blev inte så mycket sömn inatt..
Inte tillräckligt iaf..

Hjälpte Snuffsan med matten igår/"inatt"..
Och jag hoppas det gått bra med resten..
Det där provet kommer gå galant tror jag.. =)

Efter terapin idag så har inte hänt mycket..
Gick i Kista och strosade lite på vägen hem..
Måste ju byta till buss där ifrån hem nu när pendeln inte gått..
Och har knappt gått där, så passade på att kolla runt lite..
Sen har jag bara slappat hemma!

Ska gå och lägga mig i tid ikväll tänkte jag..
Får väll se hur det går med det =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: