Hemma från Tallinn

Nu är man hemma igen sen ett par timmar tillbaka..
Och jag känner hur det gungar lite i huvudet..
Men vi hade tur att det inte var storm eller nått, för det har ändå varigt väldigt lugnt..

Har haft det jätte mysigt!!!
Super glad att det fanns en plats kvar till lilla mig..
Har ju aldrig varit i Tallinn..

Första kvällen blev det fest för oss allihopa..
Jag minns inte att jag blev så full, men nu så här i efterhand så tror jag minsan att det tog ganska bra då jag inte minns så jätte mycket av hela kvällen och vissa kort som togs =)
Men kul vet jag att jag hade..

Dock sov vi inte så bra på natten sen..
Och Nettis mådde inte så bra..
Stackarn =(

Men det blev in till stan och kolla runt..
Och sen till deras älsklingsbutik..
Och där shoppade jag loss!
Har köpt så mycket hårvårdsprodukter så skåpet kommer ju bli överfullt =)
Men det var mycket billigare där än här hemma, så lika bra att unna sig och passa på!!!

När vi sen klev på båten igen gi vi alla och sov ett par timmar..
Riktigt skönt, men man var lite seg iaf..
Vi åt lite och jag och Jessica gjorde sen iaf iordning oss för kvällen..
Blev dock ingen fest på kvällen utan jag och Jessie gick och kollade på showen och drack en varsin drink..
Jessica var dock på partyhumör, men det var ingen annan..
Vi andra var på tok för trötta..
Stackarn, hehe..

Sen imorrse gick vi upp vid halv 9 för att gå till taxfreen en sista gång..
Och jag var bara tvungen att köpa en nalle..
Så sjukt jävla söt..
En liten sköldpadda med ballerinakjol och världens ögon..
And her name is Lola! =)
Blir så glad när jag ser den..
Blir ett bra minne också!

Så tack mina underbaraste för den här resan!
Nästa resa hoppas jag som planerat blir utomlands någonstanns!!!


















Love you!



Kommentarer
Postat av: veronica

skoj att ni fick det bra =)

vill också åka ditt =)

kanske går att boka in när jag är upp sen nån gång =)

jag vill också åka utomlands..längtar så det gör ont när jag ser bilder.....måste komma iväg..james är ju inte sugen =(

kram

2011-01-29 @ 13:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: