Torsdag

Gud va skönt att få kläderna tvättade..
Har inte tvättat på typ 3 veckor, så allt började ta slut..
Hatar verkligen att tvätta, så det väntar jag verkligen med in i det sista!
Men det är skönt nu när det snart är klart..
Väntar bara på att det ska torka..

Det är det enda vettiga jag gjort idag!

Ska ta en lång skön dusch sen när jag är klar!
Sätta ansiktsmask och sånt..
Ska bli skönt!

Imorrn måste vi se till att handla för nyår!
Känner mig lite stressad för det..
Men så är det alltid..
Det får väll bli som det blir liksom..
Trevligt kommer jag ju iaf ha det hur som helst eftersom nyåret firas med dom bästa!

Tror jag bestämmt mig för outfiten iaf..
Får se om jag lyckas sy in den lite snyggt bara..

Nu är det dags att hämta tvätten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: