Peppar, peppar ta i trä!

Fy fan vilken natt och dag jag haft idag!
Har mått så fruktansvärt illa så jag har knappt kunnat sitta upp..
Så kunde inte ta mig till mamma..
Så mamma kom hit =)

Så hon har varit här hela dagen och ska sova här..
Det var ett tag som jag bara ville krypa ur skinnet och lägga mig och dö..
Jag klarar inte att må illa..
Det är det värsta jag vet, så att inte ens kunna röra på sig utan att magen vände sig ut och in på en har varit fruktansvärt..

Men för ett par timmar sedan så började det avta..
Har ont i magen och mår fortfarande lite illa..
Men inte alls i samma grad som tidigare och så hoppas jag att det förblir!!!

Imorrn kommer ena halvan av min 2:nd family och hämtar hundarna..
Jag känner mig så trasig just nu så jag har inte ork att ta hand om dom små liven..
Så jag har världens bästa som tar hand om dom!!!
Så då kan jag se till att bli frisk ordentligt och få tillbaka krafterna igen!

Jag tänker ju INTE va sjuk på lördag!
Så som sagt, jag hoppas det bara var nån släng av magsjuka eller nått..
Och att jag mår bättre imorrn!

Vi får väll helt enkelt hålla tummarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: