15:e december

För en gång skull så har tiden gått så långsamt den här veckan!!
Det känns nästan som den här veckan har varit 2 veckor lång..
Och då är det bara torsdag fortfarande..

Men det är väll för att jag har velat att dagarna ska gå..
För jag vill ha helg..

Imorgon ska jag iaf iväg på ett möte som jag ser fram emot..
Vi ska diskutera lite olika jobbförslag..
Nu innan jul och nyår blir det ju inte att jag sätter igång..
Men efter det hoppas jag på att vi hittat nått som jag får börja och prova på!

Har kanske skrivit det förr, men det kommer i första hand bli nått receptionsjobb eller på skola/fritids..
Kan inte bestämma mig för vilket jag helt skulle vilja göra av dom..
Får väll se lite imorrn..
Och jag kan nog prova båda två om inte annat..
Det skulle ju iofs va toppen..

Och skulle det va vad jag skulle vilja göra så är det ju asbra..
Men det kanske inte alls är nått som är nått för mig iaf som jag tror..
Och då har vi ju nått att gå tillbaka till som vi vet att jag kan och tycker är kul!

Så det känns bara bra just nu..
Det kommer nog gå jätte bra..

Sen på lördag blir det att först gå på 30-års fest ett par timmar innan vi 3 tjejer drar in och festar i globen på julgalans efterfest..

Söndagen sen kommer att bestå av att ett tjejgäng samlas hemma hos Jessica för att baka och julpyssla..

Så ser fram emot den här helgen..
Och inget ska få förstöra den!

Nu måste jag vattna växterna..
Den ena ser lite väl hängig och ledsen ut =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: