Jessica is back home

Wiiiiiie..
Snart är Jessica tillbaka igen från sin resa..
Sexton dagar har hon varit i U.S.A och roadtrippat..
Lyllosen!

Är jätte nyfiken på hur dom haft det..
Hur man nu inte skulle kunnat haft det annat än bra vet jag inte..
Men jag längtar till att få höra allt hon varit med om och se kort!!!
Gud va roligt..

Jessica, hoppas du tar med dig solen hem..
För tillfället så verkar det inte så, så skärpning!

Saknat min plutt jätte mycket..
Men snart, väldigt snart ses vi igen =)

Välkommen hem Jessica!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hej! Jag googlade hudkonsultation och såg ett inlägg du hade skrivit i någon tjejs blogg om att du söker "modeller" för det. Men hittar inget om att du sökt det i din blogg så du kanske inte alls gör det eller har aldrig gjort det?

Var ett tag sedan du skrev inlägget men jag chansade att skriva iallafall eftersom du verkar vara en sån fin människa.

Ta hand om dig o glad påsk /Ellinor

2010-03-31 @ 23:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: