Kräftan

Sitter här och väntar på nått jag inte vet kommer gå bra eller dåligt..
Men för tillfället har hjärnan ställt in sig på noll, så jag känner nästan ingenting..

För att inte börja tänka på tok för mycket och börja analysera allting själv så tänkte jag skriva precis som jag känner, men med någon annans ord..
Läste ett horoskop idag och det stämde så bra in på hur jag kände att jag skriver av mig det här, då jag själv är dålig på att få ut vad jag känner..

Kräftan.
Du har många järn i elden denna sommar och därför är det inte alltid kärleken som får gott om utrymme.
När du fokuserar på kärlek och romantik, då slår det gnistor. När du inte gör det blir kärleken en smula ljummen men du lyckas bra på andra plan istället.
Kärleken får sällan vara huvudsaken just denna sommar.
Den handlar oftare om ambitioner, jobb, pengar, shopping, släktband, utbildning, nöjen, allt möjligt - men inte just kärlek och romantik.
En följd av detta är att du får väldigt mycket gjort men ibland blir du svår att nå på det emotionella planet.
Har du en partner kan denne av och till känna sig ganska utanför.

Nu är ju jag också kräfta, men det är ju också min andra hälft, och just nu känner jag mig exakt som den sista meningen framför allt säger..
Utanför.

Ibland skrämmer horoskåp och sånt mig..
För det är ofta det prickar precis rätt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: