Sena nätter

Det har blivit många sena nätter på sista tiden..
Det gillar jag faktiskt inte..
Jag vill inte sova bort hela dagarna, även om jag inte gör nått på dagarna..

Men det är lite svårt att göra nått åt..
Det kommer och går lite som det vill det där..
Jag har haft sömnproblem i över 10 år iaf..
Så det är bara att rida ut stormen, eller vad säger man?

Ska försöka gå och sova strax iaf..
Vill så gärna att det ska bli morgon..
För imorrn ska jag träffa stor syrran och min underbara systerson Max..
Tyvärr så kunde inte min andra ädelsten William följa med upp den här gången, vilket är jätte tråkigt för jag saknar honom jätte mycket!
Jag har verkligen världens bästa systersöner!!!!!
Älskar dom verkligen av hela mitt hjärta och skulle göra allt för dom!
Mosters små älsklingar!

Sen måste jag hitta på nått mysigt med syster också..
Får åka till lillsyrran vår och mysa nån dag..
Och lilla mamma också..
Ha en riktig tjejdag (Ja och Max då, men han får alltid räknas in)..

Jag ÄLSKAR min familj!
Dom betyder mest av allt i mitt liv!
Utan dom skulle jag inte klara mig..
Det är vi mot resten av världen!
Tillsammans har vi och kommer klara allt!
*Kärlek, Kärlek, Kärlek, Kärlek!!!!!*

Saknar min lilla snutte vovve jätte mycket också..
Saknar när han hoppar upp till mig i sängen på morgonen när älsklingen går upp och myser in sig nära mig..
Och när man vaknar att få världens kram och ligga där och gosa medans man drar sig..
Det kallar jag en bra start på morgonen!

Har haft en jätte lugn helg och bara tagit det lungt..
Har varit lite svag i kroppen..
Så hade inte orkat gå ut!

Igår blev det dock upp tidigt för att gå och kolla när älsklingen spelade turnering..
Alltså, fotboll är inte riktigt min grej..
Jag kan tycka det är kul att kolla när nån man känner eller så spelar..
Men jag föredrar ju lite sällskap under tiden =)
Men jag visste att min babe ville ha mig där, och då spelar det faktiskt ingen roll vad jag tycker för jag gör det för hans skull!
Skulle göra väldigt mycket för honom!

Idag har vi städat då det sett ut som hej-kom-och-hjälp-mig!!!
Sen när jag väl var igång så blev det att jag inte riktigt kunde sluta..
Jag kan tycka det är skönt och roligt att städa ibland faktiskt..
Man ska bara få det där rycket..

Sen kom en kompis till hjärtat över och kollade på fotboll innan dom åkte iväg för att spela lite fotboll själva..
Under tiden satt jag och funderade ut hur man skulle kunna möblera den här lilla lägenheten för att få mycket förvaring och så mycket plats som möjligt..
Så här i dagarna ska jag möblera om lite..
Jag kan inte ha saker och ting likadant för länge..
Jag måste göra om lite då och då för att må bra..
Och hallen ska jag måla också..
För den stör jag mig på..
Den är ojämnt målat..
Man ser att det har varit blått under på halva väggen..
Det är det bara jag som tänker på sa babe till mig..
Men det struntar jag i, för jag stör mig på det =)
Så det ska jag också fixa..

Nä, sängen var det jag sa va?!
Måste iaf försöka..

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: