Sol, vänner, fest och mys!

Min lördag började inte så roligt då en granne började klaga på att det lä't när jag borrade upp 2 hyllor!
Vad tycker han att jag ska göra åt saken?
Jag kan inte hjälpa att det är betongväggar..
Det är klart det låter, men ska jag inte få sätta upp nått på väggarna för det..

Klockan var faktiskt 1 på eftermiddagen..
Men han tyckte jag skulle göra det på vardagen!
Idiot..

Men men..
Jag är på jätte bra humör igen då jag gjort mig iordning och strax ska bege mig hem till Jessica!
Ikväll ska vi ha så kul och fira henne ordentligt =)

Sen imorrn så ska vi tjejer ut med hennes pappas båt och sola hela dan på sjön!
Ska bli så skööönt och mysigt..
Och Buster ska med också..
Han har ju faktiskt en flytväst sen förra året =)
Hihi..
Kommer också bli så himla mysigt så jag längtar som en tok..

Hoppas alla ni andra också får en bra helg!
För det ska jag se till att ha iaf!

Stora varma kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: