Tvätt, tvätt, tvätt

Söndag idag då, och jag är jätte trött..
Förstår inte varför jag är så trött hela tiden!!??
Skulle lätt kunna gå och sova nån timme!

Men jag har tvätten..
Och den tar extra lång tid idag, för jag måste tvätta i grovtvätten..
Har fått ett nytt portlås med bricka till, men med den kommer man bara in i sin egen port..
Problemet med det nu är att man inte kommer in i porten där tvättstugan ligger..
Skit smart, verkligen!

Och jag var verkligen tvungen att tvätta då jag inte gjort det på över 2 veckor..
Så det fick bli i grovtvätten i flera omgångar istället..
Hoppas det första lasset hinner torka innan det andra är klart..
Men det torkskåpet är så satans dåligt..
Och det ska va till för mattor, haha, vet inte alls hur dom tänkt det där!

Det är väll det min dag kommer bestå av..
Borde ju passa på att gå ut på en långpromenad med hundarna när det är så fint väder ute också!
Sen ikväll får jag se om det kanske blir lite bowling med tjejerna!



Ingenting kommer någonsin bli som förut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: