Söndag

Äntligen får jag nog lov att säga!
Jag har nog aldrig velat att helgen ska gå fort så en vardag får komma igen!

Men den här helgen har inte alls varit någon bra!
Har varit en väldigt jobbig helg psykiskt!
Och det var länge sen nu som jag faktiskt inte mått så bra..

Men det har jag ju varit väl medveten om att dagar som dom här senaste kommer att komma..
Det är omöjligt att inte ha dom, så det bästa man kan göra är att försöka låta sig må skit och sen gå vidare..
För dom bra dagarna kommer tillbaka..
Och jag tror att odm kommer komma tillbaka rätt snart igen!

Jag blir sjukt irriterad över min näsa också..
Vet inte alls vad som är fel, men ibland så "ilar" det till ordentligt i näsan och går över på sekunden..
Så har det varit en vecka nu..
Och det kommer inte ofta..
Vad fasiken är felet?
Ibland så är det så kraftigt så det ilar i örat också..
Sjukt!!
Hoppas det går över, för det är jätte obehagligt..

Idag lär jag inte göra så många knop heller..
Borde tvinga ut mig på en promenad dock..
Men det är sånt tråkigt väder att man drar sig för det..
Får väll se hur det går med det sen..

Hoppas mina bästa haft en bättre helg än jag haft iaf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: