Home sweet home

Idag har jag stor städat!!
Putsade även fönster och rensade avloppet..
Höll på att kräkas ett ex antal gånger under tiden..
Men nu är det gjort!
Tycker det är så jäkla äckligt, och så är jag så äckelmagad..

Men nu är det rent och fint och jag sitter och njuter..
Jag trivs som bara den och älskar min lägenhet..
Och det känns så satans skönt..

Har lovat bilder förut kom jag på så här kommer lite bilder på hur jag har det hemma..

















Det första jag ska se till att fixa mig när snön försvinner och det blir lite varmare är det där staketet!!
Sovrummet har fått vit färg istället för den grå, och jag måste verkligen sätta upp den där tavlan ordentligt snart!! =)
Sen är det bara badrummet som jag vill ändra lite..
Men det kommer få bli det sista jag fixar..
Men har lite grejer jag vill göra och fixa in där!

Men så här bor alltså jag och mina små voffisar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: