Fix i trädgården

I helgen har jag (och små killarna) fixat i trädgården..
Eller ja, altanen, eller vad man nu ska kalla den..
Jag kallar det trädgården även om den är rätt liten =)

Jag hoppas på att det kommer dyka upp lite gräs snart också..
Annars får det bli sten istället..

Men det är en himlans skillnad iaf..
Ser ju väldigt mycket finare ut nu än vad det gjort innan..
Speciellt sen jag flyttade in..

Har en liten bild på hur det såg ut efter att jag fixat "fint" första gången när jag flyttat in..
Då hade jag bara tagit bort det värsta av ogräset och rensat upp lite..
Då såg det ut såhär..


Sen började jag att rensa upp lite mer ordentligt, men orkade inte så mycket..
Så tänkte mest att jag skulle rensa ordentligt där jag tänkte plantera lite fint..
 

Men så fick jag hjälp av killarna nu i helgen så då körde vi på ordentligt så jag kunde så nytt gräs!
Så just nu ser det ut såhär..
 

Så som sagt..
Nu hoppas jag på att det blir nått gräs..
Annars får jag kanske köpa färdiga rullar..

Aja, får se hur jag gör..
Men finare är det iaf!

Ikväll blir det förmodligen över till Nettis för att grilla lite..
Blir en lugn valborg iaf så långt vet jag =)



Kommentarer
Postat av: Mette

Fiiint!



Hoppas det tar sig & du har skoj ikväll!

2012-04-30 @ 20:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: