Dålig på det här

Det går perioder då jag inte alls känner för eller orkar skriva nått här..
Dels för att det kanske inte händer något speciellt, men dels för att jag inte orkar försöka formulera mig..

Senaste veckan har väll inte så mycket nytt hänt heller..
Varit på ett nytt möte och ringt och försökt skaffa mig en ny plan..
Utöver det har jag varit på förskolan..

Skönt att vara frisk nu igen iaf..
Jag klarade mig länge utan att va sjuk..
Men det var också skönt att åka på det ordentligt så man kunde bli frisk helt igen..
Annars går jag bara och är halvdålig länge..

Ikväll blir det glo lite tv..
Ska nog lägga mig i tid också, så jag vaknar pigg imorrn..
Varit väldigt trött på mornarna..

Sen blir det tvätten äntligen..
Missade den i tisdags!
Och sen är det helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: