Trött som F*****N

Ja önskar verkligen att jag var en sån som kunde sova en liten tupplur på eftermiddagen och sen sova på natten..
Men det är jag inte..
Så om jag skulle sova en liten stund nu så skulle jag inte kunna somna ikväll..
Vilket är jätte irriterande..
För jag är skit trött..

Det är sådär så det är svart att hålla ögonen öppna..
Och klockan är inte ens 3!!!

Jag drömde jätte mycket inatt igen..
Och en jätte jobbig dröm..
Det var med personer jag ogillar riktigt ordentligt..
Och jag var så ledsen..

Sjukt skönt att kunna släppa det rätt fort nu iaf..
Att kunna tänka på roligare saker och radera bort tankarna..
Det kunde jag inte för inte allt för länge sen..

Blev som vanligt att hoppa in i duschen, fixa sig, slänga i sig en macka och ut med lillen innan det var dags att gå..
Och sen susa tiden förbi, för sen var det dags att gå hem nästan..
Tiden går så fort när man är där..
Kan ju vara för att jag trivs så bra..

Så ska utöka timmarna lite tänkte jag..
Roligare och va där än att sitta hemma själv..

Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra..
Måste göra nått så jag inte somnar iaf..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: