Sunny Sunday

God morgon!
Jag har varit uppe en stund redan och hunnit vara ute med Ozzy..
Det är riktigt fint väder ute idag..
Och om man bara klär på sig rätt så är det jätte skönt!

Jag älskar när solen är framme och det knarrar i snön när man går..
Då får det gärna vara snö..

Fast helst så vill jag ju ha våren och sommaren här nu..
Men det är bara gilla läget..
Det är trotts allt bara februari snart..
Hellre snö än is och blask!!!
Snön ljusar ju upp dagarna så mycket mer också..

Det blev hemma igår..
Alla är ju typ sjuka, eller upptagna på annat håll =(
Så jag gick och la mig tidigt..

Har vaknat i tid varje dag nu dom senaste dagarna..
Jag vaknar oftast nån gång innan klockan ringer..
Och sen tar jag mig faktiskt upp när den ringer..
Det är super skönt..

Dock blir dagen så mycket längre när man inte har nått att göra..
Och det är inte lika kul..
Men annars är det skönt att dagen blir längre!

Så idag får jag se om jag kommer på nått att sysselsätta mig med..
En promenad med lillen kommer det bli iaf..

Nettis och Kjelle har ju Buster just nu..
Han har varit där i 2 veckor typ..
Men det känns som evigheter..
Saknar min lilla gris så mycket..
Så snart får han va hemma ett litet tag så jag får gosa med han lite!!!

Jag älskar verkligen mina vovvar!!!
Dom är dom finaste hundarna som finns!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: