Mommo

Kom hem för en liten stund sen från mamma..
Och jag var proppmätt när jag åkte efter en god middag och 2 bitar tårta!

Men nu är jag lite små hungrig igen..
Elller mer sugen på nått..
Det här är inte bra..
För antingen så äter jag nästan ingenting, eller så äter jag hela tiden..
Gillar inte riktigt att jag gått upp i vikt igen..
Måste försöka komma igång igen..

Mormor var så himla fin idag..
Hon hade gjort sig fin med örhängen och halsband och en fin klänning..
Det är inte ofta man ser henne så =)

Och jag tycker det är sjukt att hon är så  orynkig fast hon är 90 år..
Det är bra att jag har generna =)



Älskade, älskade lilla mormor..
Jag verkligen älskar min familj!



Nog kan man se likheten mellan oss alla!?

Hon fick en bra dag iaf och hon gillade tårtan..
Prinsesstårta är även min favorit..
Men egen gjord ska det va!
Och innan jag gick så hade hon lagt sig i soffan..
Det har varit en lång dag så jag förstår henne =)



Jag hoppas att jag kommer kunna somna i tid ikväll eftersom jag ska upp tidigt imorgon..
Imorgon är första dagen på förskolan..
Och lite nervös är jag faktiskt, även om jag träffat dom lite snabbt..
Men det går nog över rätt fort imorgon när vi väl kommit igång..
Kul ska det bli vilket fall som helst =)

Wish me luck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: