Vård av hund

Idag blev jag hemma för att hålla koll på lillen..
Han har kräkts flera gånger inatt stackarn..
Så jag tar min jobbdag imorrn istället..

Har precis slängt in mattan i tvätten..
Ska passa på att även ta den andra mattan sen..
Har sån dålig torkställning för mattor bara..
Det är ett vanligt torkskåp typ, och där får ju inte en hel stor matta plats att hänga!

Känner mig redan lite uttråkad då jag brukar va med massa goa ungar den här tiden..
Men jag får väll försöka komma på nått att hitta på..

Lillen ligger och vilar lite nu iaf..
Det är bra..
Och lite filmjölk har han fått i sig också..
Det är bra för den lilla magen..


Det är helt underbart väder ute nu också..
Och det är bra att solen tittar fram så det här jäkla blasket kan smälta bort helt!
Det kändes nästan som en början till våren idag =)
Underbart!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars mormors lillklump..:( pussa han från mej!

2012-02-23 @ 16:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: