Underbara helg

Åh herre jösses vilken härlig helg jag haft..
Har verkligen mått bra och varit på jätte bra humör..

Hela helgen har varit bra rakt igenom..
Ja kanske förutom när jag mådde lite illa för att jag var lite bakis idag..
Men det överlevde jag =)

Det blev hem till Jessica igår till melodifestivalen för att kolla på Danny..
Vårat älskade ögongodis ;)
Synd att han hade så mycket kläder och att det inte blev lika mycket av hans grymma dans..
För han dansar som en gud, den killen kan röra på sig!!

Under tiden så körde jag på bara och färgade håret..
Det fick bära eller brista..
Men som tur var så bar det..
Älskar färgen..
Så nu är jag inte blond längre..
Utan nu är jag kastanje röd/brun och i love it..
Det känns mer som jag..
Jag trivs jätte bra i den här färgen..
Så jag lär va det ett bra tag nu!

Sen blev det att göra sig iordning och förkröka lite innan jag och Jessica begav oss in till stureplan och mötte upp min kära klasskompis från gymnasiet..
Och det blev häng med honom och hanns vänner hela kvällen..
Hade hur kul som helst..
Men vid 3 tiden så bar det hemmåt..

Och idag mådde man ju lite sådär av ganska lite sömn..
Kände på t-banan hem till Jessica att man började må lite illa..
Men jag överlevde utan att kräckla =)

Så det blev att köpa nått att äta och börja kolla lite på en film innan Linda kom och hämtade mig..
Vi åkte hem och lämnade hundarna och sen åkte vi till Kista och shoppade lite..
Köpte ett par helt underbara sockor jag sett innan..
Och dom är helt fantastiskt mysiga..
Dessutom hade jag tur att dom var på rea nu så fick dom för halva priset..
Sen blev det lite små grejer från H&M..

Sen orkade jag inte följa med till Linda och tobbe för middag utan jag hoppade in i en dusch och satte på mig sockorna och kröp under filten framför filmen jag började se på hos Jessica..
Crazy, stupid, love..
Haha, den var rätt bra tycker jag, jag skrattade en hel del =)

Nu funderar jag starkt på att krypa till sängs strax..
Måste bara ut med hundarna först för natten..

Tack till alla er som bidrog till min helt underbara helg!!
Det har varit den bästa på länge..



Kommentarer
Postat av: Mette

Hærligt att høra gumman =)



2012-02-27 @ 07:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: