Måndag

Och så har det börjat om med en ny vecka igen!
Måndag, och det har varit en bra dag..

Först terapin som vanligt..
Och sen mötte jag upp mamma som följde med mig till tatueringsstudion för att kolla upp lite grejer och sånt och boka tid..

Om 3 veckor smäller det..
Då är det bara att köra på!
Kommer ta runt 3 timmar att göra den, men jag ska greja det..
Det värsta är väll att jag svimmar eller nått.. hehe..
Nä, men det ska nog gå bra..
Har kollat upp lite vad som är bra att tänka på som att äta ordentligt och ta med sig nått gottis till under tiden..
Som sagt, ska ju ändå ligga där några timmar..

Är lite nervös redan nu, men ska försöka inte tänka på det så mycket utan ta det som det kommer!
Tiden går rätt fort så vi är nog snart där
Lovar att resultatet kommer upp sen när den är gjord!

Nu ska jag njuta i mina varma sockor och sköna filten så jag blir varm igen..
Fryser som bara den..
Blir tidigt i säng ikväll också..
Känner mig rätt trött faktiskt..

Men det var väll min dag det =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: