Lördag

Precis inkommen med hundarna..
Det är jätte skönt ute även idag, även om solen inte är framme..
Men nu börjar snön smälta..
Och det är väll i sig skönt..
Men jag hatar slask, så jag önskar allt kunde vara borta på en gång..

Igår kom Linda över..
Ville ju så gärna ut och köra med nya bilen =)
Förstår jag..
Skulle jag också vilja om jag hade köpt en ny bil!
Så vi satt och pratade massa hela kvällen..
Trevligt med lite sällis istället för att sitta hemma själv..

Ikväll blir det över till Jessica för melodifestivalen..
Tycker väll inte att det är så kul egentligen..
Det blir så långdraget med alla dessa deltävlingar..
Och sen verkar ju vem som helst få vara med..
Men det är trevligt att umgås så det är ju det jag åker för =)

Annars blir det en lugn helg..
Som helgerna brukar vara..
Det är så trist att inte ha pengar till nått =(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: