Ljuvliga söndag

Då var vi inne på sista dagen för den här veckan!
Den har som vanligt gått hur fort som helst..

Igår blev det melodifestival hos med med tjejerna och Kimpan..
Trevligt trevligt!
Blev ingen utgång dock, men det kan jag känna idag att det var rätt skönt att det inte blev..
Jag har en känsla av att jag inte hade mått så bra idag då =)

Så det blev rätt så tidigt i säng, och upp i bra tid..
Skönt..

Har varit ute med hundarna i det sköna vädret..
Lite kallt är det, men klär man bara på sig rätt är det hur skönt som helst..

Lillen har lagt sig i hörnet där solen lyser in..
Han ligger där och njuter..
Han gillar solen..
Det är varmt och skönt =)
Och Buster ligger som vanligt på sin plats i soffan och tittar ut..
Mina söta små älsklingar!

Själv är jag på ett jätte fixar humör..
Skulle vilja fixa här hemma..
Men för det krävs det pengar, och det är nått jag inte har i överflöd om man säger så..
Så har ingen aning om vad jag ska sysselsätta mig med..

Ska iaf borra upp min tavla i sovrummet en gång för alla..
Men jag får nog vänta lite med det..
Kanske lite för tidigt..
Det är ju söndag..

Får väll helt enkelt se om jag kommer på nått skoj att göra senare..
Eller om det bara blir en slapp dag framför tv:n..
Det återstår att se!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: