IIIIIIIIHHHHHH

Alltså..
Nu blev jag jätte nervös..
För jag har precis beställt en tatuering!!
Nu ska jag bara fixa till tatueringen jag vill ha lite mer och sen boka tid..
Men det vill jag göra ganska snart..
Innan våren kommer jag göra det iaf!

Satans vad har jag gjort??
Jag kommer dööööö!

Det är inte en liten tatuering heller..
Och den ska va i färg med en del detaljer..
Haha..
Jag måste va sjuk i huvudet!

Men det är nått man bara måste bestämma sig för att göra..
Beställa tid, inte tänka för mycket och bara göra det!

Jag lär ju va i extas efteråt iaf..
Om jag inte dör förståss =P

Ska sätta mig och skissa lite mer på den och göra lite ändringar!

Oj oj oj, vad har jag gjort =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: