För imorrn

Idag blev det att jobba lite längre..
Samma blir på torsdag..

För imorrn ska jag på ett "möte"..
Känner mig inte alls lika nervös den här gången som innan..
Jag har hunnit gå igenom det..
Så nu känner jag mer att jag får säga mitt och förhoppningsvis få nått nått svar iaf på saker och ting..

Men jobbigt kommer det vara..
Så kommer nog inte va på det bästa humöret efteråt..
Så får se vad jag orkar efter det..
Om jag åker hem eller träffar Jessica..

Skönt att jag har jobbet på torsdagen iaf..
Så jag kan börja dagen normalt igen..
Börja på mitt!

Sen är det helg 2 dagar senare..
Och Jessie är ledig =)
Så det kunde inte passa bättre!

Nu blir det ut med hundarna snart för kvällen och tidigt i säng!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: