Bra start

Måndag idag då..
Vilket innebär en helt ny vecka..

Och idag fick jag pallra mig upp lite tidigare än vanligt då jag hade ett möte med min handledare från arbetsförmedlingen och handledarna på förskolan..
Det gick snabbt och smidigt då vi bara skulle följa upp hur det har gått den tiden jag har varit där..
Och det var inget konstigt med det..
Dom är nöjda med mig och jag med dom =)

Sen fick jag prata lite själv med min handläggare från arbetsförmedlingen om ett eventuellt annat jobb..
Vilket är som receptionist..
Det är ju också nått jag skulle vilja prova på..
Så hon hade en kille hon gav i uppdrag att leta efter nått till mig..
Och har jag tur så hittar han nått ganska snabbt..

För i slutändan så vill jag ju faktiskt lyckas hitta nått ställe jag skulle kunna få jobb på..
Och det kan jag inte här på förskolan eftersom jag inte har utbildningen..
Men vi får se hur det slutar..

Det har varit en bra start på dagen iaf..
Och snart ska jag till läkarn och kolla upp lite grejer också..
Så hoppas hon också bara har bra besked!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: