Påsken

Riktigt dålig på att skriva av mig nu mer känner jag!
Hittar nog inte orken till det riktigt..
Ibland kan man inte sluta skriva, men ibland står det helt still..

Haft en riktigt trevlig helg iaf..
I lördags bjöd jag över tjejerna på middag, och sen blev det in till söder..
Riktigt kul att Nettis följde med också! =)

När tjejerna drog hem så fortsatte jag ut med Micke och Henke..
Blev in till stan en snabbis bara..
Klockan hade hunnit bli så mycket så vi var bara ute dryga timmen innan det stängde..
Men kul hade jag..

Kul var inget jag hade igår dock!
Fy satan vad jag var bakis!!!
Så när jag väl hade klarat mig hem så blev det att försöka sova lite så jag kanske skulle kunna piggna på mig..
Och jodå, det hjälpte väll lite iaf..

Så Linda kom och plockade upp mig och så åkte vi hem till henne och grillade!
Sjukt gott, även om det blev lite jobbigt för magen sen och jag började må illa!
Sen låg vi bara på soffan och glodde på Greys hela kvällen..
Så var hemma vid närmare 1 inatt =)

Men inatt har jag sovit gott iaf och idag mår jag bra..
Om man bortser ifrån min hemska ögoninflammation!!!!
Den blev riktigt illa igår kväll...
Och idag fick jag verkligen bända upp ögonen för dom var så ihopklistrade!
Dom är så röda att det ser ut som jag tagit nått väldigt olagligt!
Så imorrn blir det vårdcentralen det första jag gör!

Får se om jag får gå till jobbet sen..
Det är ju jätte smittsamt..
Men jag hoppas jag får gå..

Ja det var väll typ det?

Tar och slänger upp några bilder på mina älskade killar som blev nyklippta och duschade i lördags också =)
Me love soooo much!!





Hoppas ni andra godingar har haft en trevlig påsk!



Kommentarer
Postat av: Shameless

Neeeej vad söta :D

2012-10-11 @ 00:21:00
URL: http://fulldisclosure.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: