Mitt hjärta värker

Idag har jag varit så himla effektiv..
Efter jobbet så började jag kratta bort löv och göra det fint i trädgården..
Rensade och klippte bort massa av rosbusken..
Slängde även ut lite gräsfrön, även om det kanske är lite för kallt än..
Men kan ju prova iaf..
Ska slänga på mer när värmen kommer lite mer..

Sen sorterade jag i skåpen..
Mamma kommer över med hundarna ikväll, och då ska hon få lite porslin och sånt..
Sen får hon tillbaka alla fotoalbum jag lånade..
Hade ju aldrig orkat ta tillbaka dom på pendeln och så..
Så passar på nu när hon får skjuts! =)

Sen när jag hade sorterat ut skåpen och precis satt mig framför tv:n så ringde det på dörren..
Blev rätt förvånad..
Och när jag öppnade dörren så står en av mina ungar där..
Tidigare idag så frågade hon mig vad det stod på min dörr..
Så hon fick en lapp på det som hon sedan la i sin ficka för att inte tappa bort..
Då har hon släpat med sin pappa för att lämna ett brev till mig =)
Och i brevet så låg en påskteckning hon ritat!!
Jag blev så himla glad!!
Mitt hjärta värker verkligen av glädje!
Jag älskar verkligen att vara på förskolan och jag skulle aldrig vilja sluta..
Kommer gråta floder den dan jag måste lämna dom..
Jag älskar verkligen mina ungar!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: