Ledsen i ögat!

Idag var sista dagen på min älskade förskola med mina underbara barn och underbara fröknar..
Jag tänkte att jag verkligen skulle försöka att hålla mig från tårar idag men det gick inte..

Jag klarade mig fram till lunchen..
Sen var det kört när jag fick en present av dom med ett kort där dom skrivit så gulligt!
Och typ alla barnen kom springandes för att kramas när jag satt och grät =)

Sen var det dags igen när det var dags att avsluta för dagen och ge alla barnen en kram!
Samma sak hände när jag skulle krama fröknarna och säga hej då!

Jag kan inte riktigt fatta att jag inte ska va där mer..
Jag älskar ju att vara där!
Och skulle aldrig vilja lämna dom..
Men jag kommer gå och hälsa på dom och så när jag kan..

Sen kom mamma, Wille och Max och mötte mig..
Så det blev hem och fixa lite middag..
Jag tog fram dynorna till utemöblerna så vi kunde sitta ute och äta..
Sen hjälpte killarna mig i trädgården =)
Bara staketet och plantera lite fina blommor och så..

Sen hade klockan sprungit iväg så det blev dags för dom att åka hem..
Kändes som dom var här typ 1 timme..
Men jätte mysigt!

Ska bara kolla lite tv och sen ska jag ta och lägga mig..
Är jätte trött och mår inte allt för bra..
Måste till läkaren imorrn igen för nått är fel i kroppen..
Tror inte antibiotikan tog någonting..
Kan nog ha åkt på bihålsinflammaton eller nått för jag får jätte ont när jag böjer huvudet frammåt..
Och så har jag ju åkt på ögoninflammationen igen..
Dessutom har jag min månadskompis

Kan jag få ta och bli frisk nu snart eller!
Helst tills jag börjar på det nya jobbet, det blir så jobbigt att komma sjuk!

Nu blir det äta upp dom få rutorna choklad jag har kvar innan det blir sängen..
God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: