Fredag..

Då var det fredag igen och jag är så trött..
Det här med att blogga och skriva av sig har det inte blivit mycket av..
Det är sjukt hur mycket upp och ner det går..

Har väll egentligen inte hänt så mycket..
Men lite nytt har ju hänt..

Det är tex. min sista vecka på förskolan nästa vecka!
Jag har sagt det förut, men nu är det verkligen bestämt..
Och jag vill verkligen inte..
Men så är det, jag måste..

Så här näst blir det City Gross i Bromma..
Det är ju en bit att åka, men det ska väll gå bra..
Dom verkade rätt snälla och bra så det är ju huvudsaken..
Sen får jag se om det kanske blir av nått med Ikea istället..
Men jag börjar där borta iaf så får man se sen..

Idag efter jobbet så var det tvättstugan..
Skönt att ha det gjort..
Bäddat rent i sängen också, så kommer nog sova gott..

Imorrn blir det hem till Åsa..
Sen har jag väll inga planer direkt..
Får se vad helgen har att erbjuda..

Nu ska jag strax ta ett varmt bad för jag håller på att frysa ihjäl här hemma trots att jag sitter med långärmat och fleece..
Komsi komsi tillbaka solen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: