Måndag

Måndag..
Och det har varit en okej dag faktiskt..

Var uppe tidigare idag då jag skulle på möte..
Höll dock på att glömma att jag skulle dit igår..
Tur jag fick ett påminelse sms =)

Gick iaf, och nästa vecka ska jag dit igen och försöka hitta nått ställe för mig att börja på..
Eftersom jag vill prova nått jag inte gjort innan så ska vi se om vi hittar nått inom reception..
Eller på fritids/skola..
Så får se hur det går..

Sen blev det direkt iväg till terapin..
Och när jag var framme så fick jag göra min goda gärning för dagen..
Det var en gammal farbror med rullator som försökte komma uppför den lilla trappan upp ditt dörren..
Och han var så ostadig och såg inte så stark ut när han skulle försöka komma upp..
Inte heller damen som var med honom..
Så jag frågade om han ville ha hjälp, och tog och rulla upp rullatorn åt honom så han kunde hålla i damen istället för att komma upp..
Och dom blev så glada för hjälpen..
Tänk att nått så litet som att hjälpa till att rulla upp en rullator typ 1 meter och hålla upp en dörr kan göra nån så glad!
Fast det är väll kanske inte så konstigt egentligen..
Idag är ju folk så himla själviska och bryr sig inte ett skit om andra!!
Så skönt att kunna ge dom ett leénde på läpparna =)

Sen blev det bara hem..
Ut med hundarna en stund och efter det har jag bara degat i soffan..
Hoppas jag sover bättre inatt..

Lite ångest ligger i bakgrunden och gror just nu..
Har ett riktigt jobbigt samtal på onsdag som jag inte direkt kan säga att jag ser fram emot, men som är enormt viktigt för mig att ha!

Imorrn blir det till farsta och träffa mamma..
Sen måste jag iväg till mödravårdcentralen också..
Segt att dom bara har drop-in tider från klockan 15!
Men då hinner vi strosa runt lite innan, så ska nog lyckas döda lite tid =)

Nu blir det lite nachos framför tv:n innan kvällspromenaden med hundarna och sängen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: