Hem till mamma

Nu åker jag hem till mamma och mina små älsklingar över helgen..
Blir pizza och uppersittarkväll med bingolotto =)
Kan vi inte ta och få vinna nått ikväll!?
Tycker att det är våran tur nu att ha lite turen med oss!

Jag lär nog sova gott inatt iaf sen..
För då är jag inte ensam längre..
Tror faktiskt att det är det som gjort att jag inte kunnat sova på nätterna..
Det var så förra gången mina små pluttar inte var hemma också..
Får väll helt enkelt se inatt..

Imorgon så vet jag faktiskt inte vad vi gör..
Lite julmat lär det väll bli iaf..
Typ skinka och nån prinskorv..
Och det är okej..
För skinka på en macka är gottis!
Men utöver det så vill jag inte ha julen!
Kommer nog inte ens titta på Kalle Anka i år..

Jag har blivit lite anti jul känner jag..
Dels för att jag tycker det är för överdrivet med allting..
Det är så mycket krav och stress för en dag som går över lika fort som vilken annan dag som helst..
Men folk stressar och planerar långt innan och sliter timmar i köket..
För vad?

Sen att julen förstördes helt förra året kan ju ha med saken att göra också..
Då fick jag inte besök av någon Tomte inte..
Det var snarare Grinchen som kom till mig och tog bort allt vad julkänslor heter..

Men vem vet..
Det kommer nog tillbaka nån gång..
Förmodligen när jag själv får barn och egen familj nån dag!
För tycker mer att julen är till för barnen..

Ska inte döda julstämningen allt för mycket för er andra nu..
Utan jag hoppas att dom jag håller kär får en underbar jul med allt som hör julen till!!!

God Jul på Er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: