Vilken dag

Idag har inte varit den bästa..
Varit sjukligt trött..
Sov till och med en timme mitt på dan..

Sen åkte jag till farsta och hjälpte mamma med att få hem en tv..
Trött, illamående, förseningar på pendeln och spöregn..
Kul..
Var skönt att komma hem igen sen..

Stannade till i Veddesta på vägen hem..
Köpte lite fil och så, och en liten burk extra god hundmat till Ozzy som han fick när jag kom hem..
Självklart fick Buster också dela på maten =)
Och poff så var den borta..

Lyckades få 2 kort på lillen som inte blev suddiga =)
Han vill inte riktigt sitta still..



Nu ska jag ta och hoppa in i en lång skön dusch..



Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej allt bra idag?:)

Du har tidigare varit med i en tävling jag haft tillsammans med fashionbox så tänkte bara tipsa dig om att jag har en tävling med dem igen där du har chans att vinna en HELT VALFRI vara från deras sortiment, om du vill läsa mer klicka här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/september/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-09-01 @ 19:09:34
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: