Åhhhh

Jag har haft så himla tråkigt sen jag kom hem och ungarna åkte med mamma hem..

Inga ungar, ingen pojkvän och ingen hund..
Snacka om att det blev tyst och ensamt!

Försökte göra om bloggen lite då jag tycktge den var så mörk och trist..
Men det blev ju inte alls bra..

Men men, jag orkar inte sitta och fixa med den mer nu..
Så det får bli så här så länge..

Snart kommer iaf. älsklingen hem..
Wiiiiie..
Hoppas det fanns djungelvrål på båten och att han KOM IHÅG att köpa det =)

Får se vad som händer sen ikväll..
Blir nog bara lungt hemma!

Den som lever får se!

En bild på ungarna tidigare idag i skogen..


Sen älskar jag den här bilden..
Wille blir liiiiite mosad och ser så söt ut =P haha


Nu ser jag hur min älskling kommer i köksfönstret, så nu ska jag gå och kramas!



Kommentarer
Postat av: veronica

jag måste få alla foton som du har på ungarna från denna veckan =)

kram

2010-04-27 @ 20:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: