Lööördag

Då var lördagen här och jag har precis städat..
Tog en runda på altanen också..
Soppade bort alla löv och torkade bordet och så..
Lite vårstädning där ute med andra ord..

Så himla skönt att våren börjar närma sig mer och mer..
Vintern är slut iaf och det är jag glad för..
Ja överlevde den i år rätt bra faktiskt!

Ikväll blir det att fira Ante som fyller det där jobbiga nummret 30! =)
Så det blir in till jakan och villan för att möta upp folket där sen..

Usch, nästa år är det min tur!
Jag vill inte..
Jag vill verkligen inte..
Kan man inte bara stanna åldern nu?



Kommentarer
Postat av: Mette

Hahahaha!



Ärsch man vet ju aldrig :P Han blev så annorlunda på bilderna de tog där i studion.. än de jag brukar ta :D

2012-03-08 @ 00:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: