Torsdag

Var det inte måndag nyss!?!
Imorrn är det helg igen..
Veckan har gått fort..

Idag vaknade jag rätt sent..
Var så himla trött..
Och när jag gick upp hade jag ont i ögonen..
Men som tur är så gick det över under dagen!

Imorgon kväll kommer Veronica och ungarna upp..
Ska bli mysigt att träffa dom!
Dock är dom bara uppe i några dagar..
Dom kommer upp för att vara med på måndag när mormor fyller 90 år!!!
Lilla mormor!

Ska nog ta en dusch och sen försöka sova..
Är rätt trött redan faktistk..
Då kanske man kan komma upp någorlunda tidigt imorrn också..
Så man inte sover bort halva dagen..

Sen får jag se vad helgen har att erbjuda..
Jessica är ledig i helgen, så kanske blir nån utgång eller nått..
Får helt enkelt se..

Nu blir det duschen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: