Sunday

Jag lyckades somna, och klarade mig från allt som har med dagen efter att göra =)
Drömde dock en väldigt dålig dröm, men den gick att släppa så fort jag vaknade iaf..
SKönt!

Dock så har lillen kräkts inatt..
Stackarn..
Men han har knappt ätit någonting på ett par dagar..
Så är kanske därför..
Men han har blivit så kräsen när han har varit hos mamma, så måste vara hård och inte ge honom någon annan mat..
Är han tillräckligt hungrig så äter han av sin mat!

Idag har jag ingen anin gom vad jag ska göra..
Lite som vanligt med andra ord..
Kanske borde gå och slänga lite glasflaskor..
Och kanske börja med förrådet?

Men det är så jobbigt..
För det kommer bli så stökigt..
För det är så mycket där så man kommer inte orka gå igenom allt igen och sen fixa det..
För det kommer ta hela dagen!

Inte får jag tag på mamma eller Veronica heller..
Åhh vad jag blir tokig på att man aldrig får tag på någon i telefon!
Varför ha en telefon om man aldrig får tag på nån iaf?!

Aja, får se vad jag hittar på..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: