Söndag

Då var det söndag tillslut då..
Känns skönt på nått sätt..

Igår blev det bowling med Kim, Linda och Tobbe..
Vi tävlade i lag om vilka som skulle få mest poäng..
Och jag och Kim vann..
Men det var för att jag räddade oss =P

Jag vann tillslut även bäst av alla 4..
Med hela 40 poäng från 2:an ;)
Jag fick in snittsen mot slutet..

Sen skulle vi åkt vidare till en kompis till Kim..
Men det blev inte av..
Det blev nått förhinder..
Så vi åkte hem till mig en stund och satt och pratade lite istället..
Så det blev en trevlig kväll igår..

Idag så kom Nettis och Kjelle och hämtade hundarna..
Hehe, Kjelle fram för allt saknade Buster så mycket..
Men imorrn ska jag få hem lillen iaf..
Ska träna honom att va helt ensam hemma..
Kan vara bra att han kan det..
Kan ju faktiskt hända nått som gör att man måste lämna honom själv..

Men först blir det ett möte med arbetsförmedlingen på morgonen..
Hoppas vi kommer fram till nått bra..
Att vi kanske kan hitta nått!

Nu blir det till att laga till lite middag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: